Najnowsze Wpisy

no to zaczynamy:D Komentarze (0)
13. grudnia 2002 17:50:00
linkologia.pl spis.pl

zalozylam sobie tutaj bloga...narazie wyglada on tak jak wyglada ale z czasem chyba bedzie lepiej bo troche na HTML sie znam:))  hmmm.... co by tu o sobie powiedziec mam 15 lat i mam na imie malwina:))) mam 170cm wzrostu i blond wlosy do lopatek;pppp zielono-niebieskie oczka i to juz wszystko... nie lubie o sobie za pisac... wole o moich przyjacielach ale jest ich za duzo wiec nie bede tutaj was zameczac:))) ogolnie to narazie jest spoko:) mam nadzieje ze ktos tutaj bedzie wpadac i komentowac:) no to z notek narazie wszystko i teraz zabiore sie za wyglad mojego bloga:)) pozdro

malwina : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

kubu | vikt0r | gosia-18 | shmer | blog-o-strazy-pozarnej | Mailing